2010. július 25., vasárnap

Hanazakari no Kimitachi e - For You in Full Blossom (2007 - aka. Hana Kimi)




Szereplők: 
Horikita Maki (Ashiya Mizuki)
Oguri Shun (Sano Izumi)
Ikuta Toma (Nakatsu Shuichi)

Ismertető:

Egy fiúiskolába új tanuló érkezik a világ másik feléről, Amerikából. Egyetlen gond van vele, mégpedig, hogy lány. Álruhában iratkozik be azért, hogy Sano-t újra rávegye arra, hogy magasugorjon. A fiú ugyanis igen tehetséges sportoló, azonban egy lábsérülés miatt kénytelen volt abbahagyni, és úgy tűnik, nem is áll szándékában újra ugrani. A lány azonban fáradhatatlan. Sikerül-e rávennie? Tulajdonképp miért olyan fontos ez Mizukinak? Ezekre a kérdésekre kapunk választ ebből a sorozatból.

Személyes vélemény:

Szerintem egy nagyon aranyos kis történet, bár a kivitelezése elég bugyuta. Azonban aki szereti az általam "japán humor"-nak nevezett humort, az nagyon sokat fog nevetni rajta.

Én személy szerint azért kezdtem bele, mert egy leírásban olvastam, hogy az egyik fiú (Nakatsu) egy idő után elkezd beleszeretni Mizukiba, annak ellenére, hogy azt hiszi, hogy fiú :D ebből aztán rengeteg jó kis vicces jelenet adódik. Szegény gyerek az elején nagyon kétségbeesik, hogy most mi van, de aztán később felvállalja mások előtt az érzelmeit (konkrétan Sano előtt). Majd amikor kiderül, hogy Mizuki valójában lány, egy hatalmas kő esik le a szívéről, és ekkor már neki is meg meri vallani.

Tényleg nagyon sok idióta jelenet van benne, megvallom őszintén, hogy sokat átpörgettem, mert én csak egy bizonyos fokig viselem el a hülyeséget :) Nakatsu jelenetein viszont dőltem a nevetéstől.

Ez tipikusan egy olyan sorozat, aminek a humorára vevőnek kell lenni. Ha valaki nem szereti ezt a fajtát, akkor szerintem ez nem tetszene neki. Ha azonban igen, akkor bátran ajánlom neki, nagyon jó kis időtöltés.

Természetesen nem maradhat titokban Mizuki kiléte a végtelenségig, és el is kell majd hagynia az iskolát, de rengeteg élménnyel, és sok baráttal lesz gazdagabb.

Opening: (imádom azóta is :D)


DramaWikis oldala: Hanazakari no Kimitachi e

Megnézhető mysoju-n, letölthető d-addicts-ról.

Létezik belőle egy special is, amiből azt tudhatjuk meg, hogy Sano mikor is kezdett mélyebben érezni Mizuki iránt. Akinek tetszett a sorozat, ne hagyja ki azt sem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése